Tuesday, July 7, 2009

sambungan impian aku...

Aku sebenarnya tak rajin nak tulis blog nie...huhuhu

Untuk pengetahuan pembaca blog sekarang nie aku dah berjaya beli sebuah inkubator(tempat penetasan telur) harga nya boleh tahan la mahal...tapi aku x kisah,....aku nak bela ayam mutiara,ayam belanda,angsa ngan seangkatan ngan nya...sekarang nie aku dah beli barang2 seperti bekas makan,minum...aku belum ada modal lagi untuk beli ayam-ayam tu jer...ingat aku nak beli guna gaji bulan depan tapi x kesampaian sebab aku nak bayar muka motor aku...sebenar jarak umah aku ngan tempat kejer x la jauh sangat selalunya aku jalan kaki jer datang kejer tapi aku nak beli motor nie sebab geram....nak tawu sebab apa...sebabnya adik beradik aku yang lain kedekut nak bagi aku pinjam moto diaorang ...bekira taik hidung masin tension kau...aku sedih giler kadang2 tu sampai menangis kalu terkenang kan benda yang menyakitkan hati nie...pas nie boleh la aku melaram depan diaorang wahhhahahaha.seronoknya x sabar nak tengok muka diaorang....aku nie pelik sikit selalunya oang lain yang sebaya nagn aku kalu ada duit mesti nak melaram beli baju la make-up la keluar ngan pakwe ke...hehehe aku x macam tu bukan aku nak puji diri aku.Tapi tu la kenyataan nya...aku suka beli benda2 seperti haiwan nie.,..pstu bagi duit kat maknab paling ngan belanja anak sedara aku ker atau blanja adik2 aku makan kat luar macam tu la selalunya ada sikit lebih aku simpan dalm asb hhehehe

aku HARAP KALU KORANG SUMA YANG MEMBACA BLOG NIE ...
MANA TAWU ADA BELA HAIWAN YANG AKU SEBUT TADI TU LEH LA HUBUNGI AKU MELAUI EMEL JELAH...bakurarann@yahoo.com JANGAN LUPA NOO JASA ANDA AKAN KU KENANG SAMPAI AKU MATI...(KALU NAK JUAL LA, NAK BAGI FREE PUN BOLEH)