Tuesday, August 9, 2011

mmmm...Aku malas la sekarang

SAlam...lama la tak tgk ..rasanya tak terlambat la saya nak ucapkanSelamat menyambut bulan ramadan..nama pun setahun sekali datang jadi saya pun ucakan sekadar nak mengingatkan sesama kita....

dah lama saya tinggalkan blog nie sebab x sempat nak uruskan bnyk perkara dalam satu masa..sayanak maklumkan yang saya tidak lagi memelihara unggas sebb saya sekarang bekerja yang memerlukan komitmen yang ........ yang saya pelihara pun sekadar menjadi peneman di rumah ja...


  • Sepasang Guinea pig (arkus) dan seekor anak yang cute miut

  • 4 ekor kucing yang besar dan sihat serta comel dan 3 ekor anak yang baru lahir

  • sepasang ikan peliharaan jenis Oscars

  • seekor udang

  • 2 ekor kura-kura yang dah sebesar tapak tangan

  • seekor labi-labi

  • 2 ekor ikan sepat

  • dan beberapa puluh ikan kapi

itu jelah bt sementara waktu nie ok la nanti saya upload pic peliharaan saya